Специализирани услуги за инвентаризация за компании, които работят със стоки и инвестират значителни суми в складови наличности, които гарантират наличността на продукти в техните собствени магазини, складове и работни места, което им позволява да отговорят по-добре на пазарното търсене. Правилното отразяване в собствените ERP системи на запасите от стоки е от съществено значение, за да може да се организира адекватно попълване (попълване) на ниво SKU, но също така и за минимизиране на загубите, причинени от неправилно управление или измама.
Свържете се с насАутсорсингът на складови наличности е услуга, предназначена за търговци на дребно и компании в областта на логистиката и дистрибуцията и която им позволява да получат важни ползи чрез възлагане на подизпълнители на дейностите по складиране и инвентар, извършвани в техните собствени местоположения, на специализирана компания. Услугите по инвентаризация на стоки и складови наличности са модерен продукт, достъпен при поискване във всяка точка на страната.
Вижте повечеВсички организации за наследство управляват различни видове активи, които им позволяват да работят по-ефективно и да бъдат по-конкурентоспособни. Правилното счетоводно отразяване на активите е от съществено значение за всяка организация, което има отражение както върху счетоводните, данъчните, така и свързаните с тях изисквания за информация.
Аутсорсингът на инвентара на дълготрайни активи и инвентарни обекти е услуга, адресирана до всички организации за наследство с много активи и работни точки и която им позволява да получат за много кратко време правилна ситуация на наследството както от гледна точка на вижте счетоводител, както и логистик.
Вижте повечеРеференции на ID TOTAL
Използваме най-новите технологии
С постоянни усилия и изследвания, IDTOTAL разработи уникална технология в областта на инвентаризацията. Ние сме първата фирма в отрасъла, която използва алгоритми на изкуствен интелект, гласово разпознаване, устройства за носене, електронен подпис, интегрирани в едно изключително ефективно приложение за инвентаризация.
Провеждаме над 1000 инвентаризации всяка година в Румъния, както и в страните в континентална Европа, с помощта на над 5000 специалисти по инвентаризация.
Използваме най-новите софтуерни и хардуерни технологии, интегрирани в едно многоефективно приложение, което ни помага да имаме най-ниските разходи за извънредните проекти.
Спазваме установените критерии за производителност с клиентите си, и в случай че някой параметър не е изпълнен, правим повторен инвентар.
Търсите надежден партньор за проект за инвентаризация? Проверете предимствата, които ще получите, като работите с нас.
Свържете се с насЕфективно управление на складовете
Като продължение на репутацията, придобита в точните науки, и на устойчивата работна способност и креативност на румънците, нашите екипи в момента са на разположение във всички европейски пазари, способни да поемат местни или транснационални проекти с най-високите стандарти.
Заявете офертаОтзиви от клиенти