Ефективно наблюдение на маркетингови кампании – Компаниите, които управляват маркетингови кампании на национално ниво, инвестират значителни суми в продвижването на определени концепции и промоционални съобщения, които желаят да предадат на потребителите. Много важен е обратният връщане от терена относно правилната имплементация на маркетинговите кампании, по всички използвани канали (както онлайн, така и офлайн). IDTotal улеснява процеса на събиране, агрегиране и анализ на данни, свързани с имплементацията на собствените и конкурентни кампании, така че управлението може да вземе информирани решения относно ефективността на действията, промени в стратегията, планиране на бъдещи кампании и други.
Свържете се с насМониторирането на кампаниите включва събиране на информация от модерните и традиционните мрежи относно присъствието на собствените и конкурентните брандове или SKU-та, на маркетинговите материали – банери, дисплеи, стандове, воблери и др. (POSM). Също така можем да представим и стратегията за показ на рафта, с брой лица, позициониране, ниво на влияние върху потребителите.
Външното изпълнение на услугата за събиране на информация от пазара е решение, което компаниите, пускащи продукти на пазара, могат да вземат в зависимост от собствената си маркетингова стратегия, от розничните канали, на които участват, от проследимите показатели на ефективност (KPI) и от времевите и бюджетните ограничения, определени за календарната година. Има над 3500 магазина на национално ниво, включени в модерния търговски сектор, като всеки е потенциална локация, чрез която можете да генерирате интерес и продажби сред потребителите. Към тях се добавят локации от сферата на хотелиерството и ресторантьорството, фирмените сгради, търговски площи и др.
Референции на ID TOTAL
Използваме най-новите технологии
С постоянни усилия и изследвания, IDTOTAL разработи уникална технология в областта на инвентаризацията. Ние сме първата фирма в отрасъла, която използва алгоритми на изкуствен интелект, гласово разпознаване, устройства за носене, електронен подпис, интегрирани в едно изключително ефективно приложение за инвентаризация.
Провеждаме над 1000 инвентаризации всяка година в Румъния, както и в страните в континентална Европа, с помощта на над 5000 специалисти по инвентаризация.
Използваме най-новите софтуерни и хардуерни технологии, интегрирани в едно многоефективно приложение, което ни помага да имаме най-ниските разходи за извънредните проекти.
Спазваме установените критерии за производителност с клиентите си, и в случай че някой параметър не е изпълнен, правим повторен инвентар.
Търсите надежден партньор за проект за инвентаризация? Проверете предимствата, които ще получите, като работите с нас.
Свържете се с насЕфективно управление на складовете
Като продължение на репутацията, придобита в точните науки, и на устойчивата работна способност и креативност на румънците, нашите екипи в момента са на разположение във всички европейски пазари, способни да поемат местни или транснационални проекти с най-високите стандарти.
Заявете офертаОтзиви от клиенти