Персоналът осигурява гладкото изпълнение на услугите или производството. Наличието на персонал в ключовите моменти е от съществено значение за успешното изпълнение на цялата дейност и за защитата на печалбите. Затова IDTOTAL ви предлага възможността да наемете обучен външен персонал в моментите, когато вашият собствен персонал не е достатъчен.
Виж повечеIDTotal предлага услуги по мерчандайзинг (торговско обслужване) със собствен персонал на национално ниво. Нашите екипи осигуряват услугите по събиране на стоки, зареждане на стоки, приемки, инвентаризация и други логистични дейности, които се проследяват чрез периодични доклади. Екипите се координират от регионални мениджъри, които прилагат уговорената процедура с клиента за оптимизиране на продажбите за всяка марка.
Виж повечеАктуалните логистични процеси изискват скорост на изпълнение и точност почти 100%. Увеличаването на важността на електронната търговия в обичайните логистични потоци прави автоматизацията на логистичните процеси все по-важна. IDTotal ви подкрепя във внедряването на автоматизирани системи за преместване (moving), сортиране (sorting), транспортиране и извличане (picking) на продукти от всяка област.
Виж повечеКампаниите за потребители, компаниите от сектора на FMCG, както и от други индустрии, в които се насочва крайният потребител, извършват кампании с различни цели: утвърждаване на клиентите, събиране на информация за продуктите/предпочитанията на потребителите, пускане на нови продукти, откриване на нови дистрибуционни канали и др. IDTotal е надежден партньор на компаниите, които желаят да провеждат маркетингови кампании на национално ниво.
Виж повечеРеференции на ID TOTAL
Използваме най-новите технологии
С постоянни усилия и изследвания, IDTOTAL разработи уникална технология в областта на инвентаризацията. Ние сме първата фирма в отрасъла, която използва алгоритми на изкуствен интелект, гласово разпознаване, устройства за носене, електронен подпис, интегрирани в едно изключително ефективно приложение за инвентаризация.
Провеждаме над 1000 инвентаризации всяка година в Румъния, както и в страните в континентална Европа, с помощта на над 5000 специалисти по инвентаризация.
Използваме най-новите софтуерни и хардуерни технологии, интегрирани в едно многоефективно приложение, което ни помага да имаме най-ниските разходи за извънредните проекти.
Спазваме установените критерии за производителност с клиентите си, и в случай че някой параметър не е изпълнен, правим повторен инвентар.
Търсите надежден партньор за проект за инвентаризация? Проверете предимствата, които ще получите, като работите с нас.
Свържете се с насЕфективно управление на складовете
Като продължение на репутацията, придобита в точните науки, и на устойчивата работна способност и креативност на румънците, нашите екипи в момента са на разположение във всички европейски пазари, способни да поемат местни или транснационални проекти с най-високите стандарти.
Заявете офертаОтзиви от клиенти